Ops det råkade hända en grej..

Idag for jag och älsklingen till Luleå men påväg dit for vi till bror och hämtade upp honom så han skulle följa med. Där i Luleå köpte vi en röjsåg, galler till att bygga en liten hund hage till små vovvarna på gården så att de kan börja vara ute under dagarna. Sen blev det att vi åkte på elgiganten vart jag köpte en Mac och bror köpte en ny telefon då hans gått sönder och älsklingen köpte en ny Iphone 7 då han gnäller så mycket om att hans telefon är sönder och inte fungerar som den ska.

Nu sitter vi utanför bror min och ska snart grilla sen efter det blir det att åka hem till hundarna och vara hemma å ta det lugnt.
Men som sagt ska verkligen försöka bli bättre med att skriva inlägg på bloggen så får man hoppas på att ni som har haft tålamod blir ännu mer glada av att följa med på min resa med huset och livet helt enkelt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0