Lev inte i lögnen utan lev i sanningen.

okej nu ska jag försöka få detta att bli rätt. 
I förrgår var jag på jobbet sen klockan 6 på morgonen till klockan 16 och det var faktiskt kul då jag äntligen fick jobba med grusproverna och när man väl kom in i det så var det inte alls farligt eller svårt. Det var som att lära sig att cykla ungefär.
Efter jobbet åkte jag till frissan och hörde efter ett silver schampoo och något som skulle ta bort de blåa slingorna i mitt hår som verkligen inte ville lossna oavsett att jag blonderade mitt hår utan det gjorde så hela mitt hår blev grönt (därför jag var i behov av silver schampoo) så fick ett schampoo som man skulle använda och det var tydligen bra för folk som jobbar i gruvan eller som har egen brunn och det funkade faktiskt med tanke på att det var första gången jag använde det så tog det bort ganska så mycket och silver schampot var nog en av de bästa jag någonsin varit med om. dock blev man lila om händerna när man använda det men den lila färgen försvann efter ett tag som tur var.
Efter att jag var hos frissan så for jag hemåt men först åkte jag förbi syster som bor efter vägen hem. Blev att vi satt och surra om allt möjligt och såklart var jag med söt ungen Theo.
Sen efter det åkte jag hem lagade mat och duschade och sov. 
 
 
Igår var jag hemma ett litet tag sen fixade jag mig och for till stan för att vara med bästa Emma. Vi umgicks, snurrade med bilen som jag ska lämna in till stan idag för att min syster ska ha en bil och sen ska jag vänta på att
min bil blir klar så jag kan använda den. (längtar dock inte alls efter den). 
 
 
Och som sagt idag ska jag in till stan igen men det är för att lämna bort älsklingsbilen som jag kommer sakna ihjäl mig av och sen det största fast de minsta som jag ska ta med till stan är min älskade vovve som ska få följa med min mamma och pappa till Boden ihelg då jag och älsklingen ska till byn för att fara på Pajala marknaden och festa. Och såklart kommer jag sakna min hund oxå men hon vet jag att jag kommer få träffa igen efter helgen medan bilen ska pappa använda senare så jag kommer vara billös igen ett tag huff..

Ska försöka fota så mycket som möjligt ihelgen och sen när jag kommer hem igen så får ni nog ett längre inlägg över vad som hänt helgen och såklart med bilderna jag fotar (om jag kommer ihåg det).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0