Ännu en helg borta från hemmet.

Idag är det fredag och vi ska alldeles snart börja åka mot Överkalix vart det är marknadshelg så lär väl bli att jag kommer bli chaffis eller något då jag inte alls vill dricka den här helgen.

Ska iaf börja klä på mig och packa ner kläder och sånt som man lär behöva tillexempel smink och plattången är ett måste då mitt hår ser ut som ett fågelbo när det inte är plattat. Sen måste jag lämna min lilla älskade vovve till mamma igen då vi inte kan ta med henne denna helg heller då vi ska bo hos Fredriks pappa. Så får helt enkelt klara mig utan henne denna helg också och ja jag kommer sakna henne men jag vet att hon är hemma när jag kommer hem.
Plus att det är bara några dagar att vara utan henne.

Ser dock inte alls framemot att ha en blöt hund i bilen. Men det får bli så nu då det regnat och hon har varit ute så man får stå ut.
Nånå denna helg blir det nog inte alls någon blogg då jag inte kommer ta med min dator utan den får stanna hemma tror jag.

Ha det bäst pözz!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0