Ge aldrig upp hoppet om en bättre dag!

Okey nu var det ett jäkligt bra tag sedan jag skrev något här på bloggen så bara för kul skull så tänkte jag att ni skulle få ett inlägg å jag skulle få se vilka som följer min blogg ännu.

Idag har jag inte alls gjort mycket mer än att varit hemma å ritat bilder sen nu är man på stan med underbaraste killen i världen!

Många av er kanske har hängt med i mitt liv utan denna blogg och då vet ni varför jag oxå haft denna paus ifrån den! Allt möjligt har hänt på den senaste tiden och jag vet inte om man kan säga att man är glad över allt som hänt för de är jag inte. Jag hittade min själsfrände men jag förlorade en vän. Jag trodde aldrig att nått sånt skulle hända men ändå gjorde det de.

Finns stunder då jag funderar på om alla människor bara finns ett litet tag för att sedan snabbt bli en ung ängel.. Varför inte kunna låta alla dessa änglar få leva ut livet och bli en ängel först när åldern säger till? Nåväl många frågor utan svar men däremot många stunder med djupa funderingar på om livet!

Jag lever och de är jag glad för. Jag har hittat min lycka å min styrka i mitt liv! Jag har den finaste pojkvännen man kan önska sig och jag har den underbaraste hund som går att tänka sig! Jag behöver inte nått annat än vänner, familj, hoppet och lyckan för att överleva denna stund i livet.

Visst alla har sina upp och ner gångar men vad alla inte vet är att det finns många som känner likadant eller har känt likadant som man kan ta hjälp av. Man kan lära sig mycket av sina misstag i livet men man kan oxå inse att livet har sina fina stunder som är något att ta vara på.

Med detta vill jag få fram att lev ditt liv till fullo och va nöjd över småsaker för de kan sluta upp med att de blir till stora en vacker dag! Ge aldrig upp hoppet av livet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0