Upp och ner helt enkelt

Insåg väl nu att det var ett bra tag sedan jag orkade sätta upp ett inlägg hära. Fast om jag haft den pausen som jag haft så vet jag ändå inte riktigt vad man ska skriva mer än att tiden som gått har fått mig att bli en annan person på ett sätt. Jag har lärt mig att inte lyssna på rykten som sprids och just därför döma personen efter att man lärt känna personen.
Det var så jag fick min underbara pojkvän som är helt sinnessjukt underbar och finaste, vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan honom.

Jag har haft både upp och neråt dagar, haft vänner som försvunnit på ett eller annat sätt, fått se vem man verkligen ska lita på och umgås med min familj har jag oxå hunnit med att göra.

Idag har jag kommit hem ifrån Kiruna och sedan varit ute med bilen en sväng eftersom denna brud har oxå hunnit få körkortet! Sen kom man hem och satt in bilder från kameran men däremot orkar jag inte lägga ut de, utan ni får en dagens bild på Scaya ist.

Avrundar här och jag ska försöka att uppdatera inlägg här på bloggen oftare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0