Irriterande och sjukt!

Känner mig sjukt irriterad över att folk ska ta och lägga sig i andras liv. Vaf*n sköt era egna liv så slipper ni bry er om andras där ni egentligen inte har ett jäkla dugg att bry er om..

Nåväl detta ska inte vara ett sånt inlägg nu men kan säga så att dagen gick ut på att jag vaknade första gången vid halv nio eftersom jag är förkyld och just därför inte kunnat gå till skolan. Men när jag vaknat av att den andra pysen bredvid mig vaknade så blev de bara att somna om igen eftersom jag inget annat hade planerat.
Sov till ungefär sådär elva/ halv tolv tiden då jag klev upp tog min finaste i kopplet och gick ut för att hon skulle på kissa av sig och sånt innan vi gick in i stor huset å spenderade tiden där med hjälp av dusch, tv, mat och folket som var å hälsade på idag. Senare mot kvällen idag blev de att jag hamnade på garaget och där fick man mycket mycket skratt och lite tårar av allt skratt.
Nu sitter jag och skriver inlägg å myser med min finaste ever och funderar på om jag ska börja avrunda här och de är nog faktiskt vad jag ska göra så som jag säger nu förtiden i telefonen för den mesta delen puss hejdå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0