I smile like an idiot when I think of you.

Sitter och myser med vovven i famnen och väntar på att man ska kunna fara iväg till malmberget för att börja med de så kallade körkortet så att jag kommer igång med det och får det bort gjort.

Dagen igår bestod av att jag körde bil till skolan och hem, kollade tv och sen blev det att köra bil till Ica å hämta upp Ida för att fara ut med BMW:n och var med Jennifer oxå.. Tog inte många varv på stan innan syster (sara) skrev om att jag skulle komma ut till kilvo. När vi varit där i sådär två och en halv timme så började vi fara hemåt och sen blev det att sova..

Idag började dagen med att jag försov mig till skolan så jag fick skynda dit. När jag väl hade kommit så blev allt gjort och snart är man klar med arbetet som jag och Ice håller på med.. Slutade 11.40 då min snälla bror kom och hämtade mig för att köra hem mig. Sen har jag bara tagit det lugnt och väntar helt enkelt på den där så kallade teorikursen. Funderar dock på om jag ska slänga mig in i en varm skön dusch.

Nu avrundar jag här så ni får ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0