I need your love

skönt känns det att man har gjort klart slutprovet på belysningen och nu ska man börja med en annan kurs så fort Ice har blivit klar med provet. Känns som att detta med skolan börja ta sig och jag börjar inse att jag verkligen verkligen måste klara av detta.

Idag ska jag till läkaren och ta en spruta vilket jag är liv rädd för men om jag dör så säger jag bara "Jag har levt ett grymt liv och är svin stolt över mina vägar."

Men som sagt igår var jag i skolan, bil och fritid, GYMMET, duschade, fixade mig , drog ut och var med Ida & Johanna vilket var svina kul sen pratade vi med Broberg en sväng och som oftast fick jag en kram innan jag och Ida skulle fara hem till henne för att sova, Guu så skönt de var att sova på den där madrassen de har där hemma för det kändes som att jag var grymt utvilad när jag vaknade i morse och drog iväg till skolan.

Var nog lite för tidigt att ta kontakten igen men jag lovar jag ska kämpa för att orka. Jag ska kunna prata, skratta och vara helt fucking social med dig igen.
Tobbe
2013-05-12 @ 11:51:42

wow du var då en komplicerad tjej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0