Känsla = Rädd!

 
vaknade bredvid den finaste ännu en dag idag, men fick ångest över att jag var tvungen att kliva upp för att jag hade skola dock hade han oxå utbildning så.. for iaf till skolan och där gjorde jag nå skit som jag faktiskt inte fattade vad jag sysslade med men enligt läraren så var det bra gjort. När jag äntligen fick sluta åkte jag med Marcus till Gällivare och där for jag till min SAKNADE IDA!! Skit vad jag har saknat att umgås med henne. Enligt hennes mamma så märkte man att vi inte hade träffats på länge eftersom vi betedde oss som sju åringar typ på sista tiden stod vi å garvade åt ingenting,sprang runt å nöp varandra å skrattade ännu mer.
 
 
 

När jag kom hem efter att brorsan hämtade mig ifrån Ida så har jag varit uppe å umgås med min sööööööta vovve!
Nu sover hon och jag kan inte sova för att jag har blandade tankar i skallen som bara snurrar och snurrar dock gör de det hela tiden när jag är själv i ett rum/hemma..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0