I love the way you smile.

Ligger i sängen och kollar tv eftersom jag är för lat för att kliva upp. Vaknat många gånger under natten vilket jag har börjat göra ganska så mycket nu på sista tiden. Men vaknade helt för dagen när snyggingen drog iväg för att fara å hämta nå kort eller vad de nu var sen skulle han också vara där ett tag så för min del så är de bara att ta de lugnt vilket känns hur skönt som helst.

Idag ska jag nog vara här och ta de lugnt med en fin när han kommer hem och sen vet jag inte vad som händer mer under dagen. Men vet att jag ska nog sova hemma idag vilket känns ganska tråkigt men jag måste oxå tänka på min lilla bäbis där hemma eftersom min mor inte får ha henne förlänge.

nej nu avrundar jag här så ha de bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0