Gillar ljudet av ditt hjärta!

Hade just skrivit ett långt inlägg om helgen men när man skriver på telefonen så ska den ju såklart dampa och göra så att allt försvinner så nu får ni nöja er med ett kortfattat inlägg. Fredag: Vaknade jag å finaste nån tid , hjälpte till att ordna lite saker, var på stan å kollade kläder , for till mig och testade vad för kläder jag skulle ha på mig, drog till han igen duschade och fixade oss för att dra å gratta hans mamma. Vid tolvtiden blev de hem till honom och tog de allmänt mys med tv-spel å serier. Lördag: Var jag med honom och tog de allmänt lugnt, vid Sex tiden kom Johanna å hämtade mig för att vi skulle fara till henne å kolla Melodifestivalen med Karro, kollade Melodifestivalen sen ut på stan och träffade den fina igen vilket ledde till att jag åkte med honom och sedan sov man hos honom. Söndag (idag): Vaknade tog de allmänt lugnt vilket man har gjort hela dagen typ och kom hem för ett tag sedan å nu ska jag sova eller först sms:a med snyggingen själv så jag avrundar här. Ps. måste bara säga att de har varit ett bra lov och en helt okej sista dag på de!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0