Look what you done to me

Sitter på elen och försöker göra den här så kallade styrtekniken men inte kommer jag på hur man ska göra heller och Sten är å springer runt så hinner inte heller fråga något.

Satt och kollade nån film nyss som man ska se för att kunna göra arbetet inom samhälls vilket jag verkligen behöver för då är jag klar med den kursen. Skönt hade det helt klart varit för då vet jag att jag hade kunnat fokusera mera på elen än alla andra ämnen dock är det ju inte alls många skoldagar kvar men just därför måste jag fixa detta så jag kanske lyckas komma igen å kan ta sommarlov utan att känna mig missnöjd.

äsch iaf igår var jag med min BÄSTA vän IDA! det var faktiskt grymt trevligt hann med att vara i skolan, hos kusinen å fikade för att han fyllde år, hämtade en nyckel till min syster och sen blev det raggen en sväng där jag fick utbrott och gick iväg för nån minut för att jag inte kunde sitta stilla, kände hur jag var på väg att börja skaka av ilska. När jag gått runt nå hus så blev jag ännu mera sur och därför var jag tvungen att göra något åt det vilket fick bli att slå en stupränna. Fick ont i handen men vaa fan det var skönt för stunden och insåg just då att jag hade världens finaste person som kom å letade upp mig å försökte lugna mig. Vilket lyckades ganska bra. Senare på kvällen blev det att man for till kullen å pratade en sväng å sist men inte minst så drog vi tillbaka till gällivare var vi for på raggen å snackade med folket som var ute sen blev det hem å sov.

Kände mig ganska så trött eftersom jag inte hade sovit något men nu kan jag ju nöja mig med att jag sovit i typ 9 timmar i natt och det var grymt skönt.. Lyckades komma försent till skolan men dock med typ 20 min så spelade inte så stor roll eftersom jag ändå inte kan detta..

Nej nu ska jag se om jag får hjälp eller om jag måste vänta till efter lunchen. Ha det bra era söötnosar som läser denna blogg!
i
2013-06-04 @ 19:20:43

puss på dig! <3

Ida Åsén
2013-06-04 @ 19:20:55
URL: http://idajennysofia.blogg.se/

puss på dig! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0