Det är sjukt!

Vad ska man säga mer än att det faktiskt bara är 2 dagar kvar till att jag far till Turkiet i 20 dagar med världens bästa familj vilket är min bästa vän och hennes familj! Jag börjar bli sjukt taggad efter att fått väskan packad och klar så nu är de bara hand väskan som ska packas och bli klar.

Igår var jag med Ida och Josefin under dagen när klockan började närma sig kvällen for jag hem för att min underbara söta pojkvän skulle hämta mig för att vi skulle fara och hyra film. kollade 50 min av filmen och somnade finaste famnen. Vaknade och gick upp å sov efter att filmen var slut.

Idag har jag som sagt packat och duschat å nu vet jag inte precis vad man ska göra funderar dock på om jag ska ta och promenera nån stans eller bara vara hemma.. Svårt val eftersom de är jobbigt med myggen här i stan.

Nej nu avrundar jag hejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0