Ser den svarta vägen du gick.

Första dagen på en vecka ungefär som jag var i skolan. Dock hade jag bara en lektion så slutade halv nio eftersom jag bara skulle redovisa och sedan fick vi sluta. Skulle egentligen fara hem när jag slutade men slutade med att jag väntade på att Ida slutade så drog vi på alla tiders och fikade å bara pratade om allt mellan himmel och jord. Kom hem till mig och blev tvingade att följa med moster och mamma på ICA för att köpa mat så vi fick våra efterlängtande Red bull och lösgodis!
Nu har vi pluggat och jag är fortfarande inte klar men jag kan inte jobba nå mer för min hjärna är helt slut så ska nog gå ut och fixa min bil i motorvärmaren eftersom den inte startade imorse för att det är så kallt ute.

Ha det bra får se om jag skriver ett inlägg senare eller vad jag gör :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0