Hoppas på det bästa just nu...

Känner mig grymt trött hela tiden dock kan det vara för att jag inte kan käka så mycket men fick iaf ner mig nående potatispalt idag och så har min feber gått ner till att jag nästan inte har de nå mer.. Senaste dagarna har jag som sovit bort dagarna och därför har min kära mor varit hund vakt till min lilla bäbis scaya. Så fort jag fått tillbaka orken så ska jag börja att sköta om henne själv men just nu känns de som att jag måste ta och bli frisk för att få komma tillbaka till skolan på måndag..

Idag.blev det att jag var i skolan i typ 1 minut eftersom jag gick igenom med läraren om vad jag kunde göra hemma och lämna läkarintyget till honom.. När jag kom hem så bänkade jag mig framför teven och somnade dit.. Har varit svin sugen på ben & jerry's hela dagen men så skulle min bror köpa det till mig när han kom hem ifrån jobbet men ändå slutade med att han glömde bort var det fanns att köpa BJ och sen så glömde han bort det igen så jag har fortfarande inte fått min BJ vilket leder till att om jag är lika sugen för den glassen imorgon så tar jag min egna "bil" och drar på gojjan och köper en till mig.

Har också pratat med min pappa om en bil jag skulle vilja ha.. Så man får se om man kanske får köpa den för att övningsköra med och ha den sen som bil när jag fått körkortet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0