Du som aldrig drömmer.

Känner mig sjukt dålig med tanke på att jag inte varit i skolan idag. Men känns som att jag är så sjukt less och inte alls har orken med att vara i skolan och jobba. Är bara svårt att koncentrera sig och just idag skulle jag nog inte ha klarat av att ens försöka för mina tankar går bara till en massa andra skit saker som jag inte ska nämna här i bloggen.

Däremot kan jag berätta att jag vaknade av att min mor kom och väckte mig men dock försent så jag orkade inte dra mot skolan eftersom jag ändå var försenad. Blev att man satt och snackade med min moster å mor och så får man ju inte glömma att jag har lekt med världens finaste prinsessa. Funderar starkt på om jag ska dra ut med henne snart igen och ta några söta vinter bilder på henne och kanske den där lilla Gaston som är så söt med sina kläder.

Men först av allt ska jag iaf ta och plugga LearnWARE så jag får G i kursen. Nu avrundar jag här hejdå!

Vill tillbaka utomlands..
Ida
2013-01-22 @ 08:42:15

Vi åker snart! 168 dagar kvar ;)

Svar: Haha jaa verkligen snart D:
Petra Fagerlönn




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0