Aldrig aldrig mera någonsin...

Sitter och kollar på medan min syster ligger i tandläkaratolen och hojtar till att de gör ont när de drar ut hennes tand.. Nu kan jag säga att jag själv aldrig kommer våga gå till tandläkaren nå mer..

Iaf så igår blev det att jag var med min syster och Ida å solade efter skolan sedan körde vi hem syrran och for hem till var och sig för jag skulle sova men blev att jag hoppade i duschen före och sen gick jag och sov.

Idag har jag varit i skolan men hade bara samhälls så började 10.35 och slutade 11.55 då vi också bara satt och kollade film vilket var sjukt skönt. När vi slutat satt jag mig i bilen för att fara mot kilvo å hämta upp syster för att hon skulle in till samhället för att fara hit till tandläkaren och resten av dagen vet jag inte riktigt ännu men gissar att jag ska köra hem henne igen om inte pappa orkar köra.

Nu avrundar jag hejdå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0