förvänta dig inte att jag ska komma krypandes.

med en fucking förlåtelse för de är inte jag som ska behöva säga det!

kommit hem alldeles nyss från att ha umgås med Joel och Ida. Blev en kväll i bilen och skratt har man oxå fått. Iaf lite kort om dagen är att den började med att jag for till skolan och där hade min el lärare damp så jag blev sur och stack därifrån för att jag inte orkade vara kvar där å se på honom eller lyssna p å hans gnäll. Drog och var med Ida på hennes lektioner ist för att jag skulle egentligen gå på svenskan men när klockan var två kom jag på att min dator inte fungerade så jag tog och frågade om jag behövde komma på lektionen vilket jag inte behövde så vi drog hem och chillade tills att Joel skrev att han var klar och redo för att umgås med oss.

imorgon blir det skolan och sen vette tusan kanske man drar till garaget för att kolla lite på bilen å de.

ha det bra puss ;*






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0