Sömnlösa nätter

Dagen har varit jäkla bra men ändå så slutar natten med att jag inte kan somna..

Iaf idag har jag gjort så mycket som varit med Johanna, amanda , Henrik å karro. De blev att man åkte bil å skulle till nå spökhus men då blev de inget eftersom man inte kom in dit så vi beslöt oss att vi skulle fara hem till Johanna å kolla film före och sedan fara å gå en längre bit men de blev inte heller eftersom vi blev trötta så Johanna körde hem karro, amanda å Henrik medan jag for tillbaka hit till Johanna för att tillbringa natten på hennes soffa å försöka glömma allt annat.

Johanna sover å jag kan verkligen inte sova varför vet jag inte.. Är väldigt less på att inte kunna sova..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0