Seriöst?!

Kommit mig iväg till stugan igår och idag kom man sig in till stan i Luleå där man fick sin mamma att slösa ganska så mycket pengar. Kan ju säga att man skämdes lite när hon kom till kassan och man fick stå där å vänta i 3-5 minuter till att de skulle ta slut alla kläder hon köpt. (Några kläder var ju mina dock)
Träffade Moa oxå där en snabb sväng sen så blev de hem och duscha sen har jag umgås med min underbara vovve å kollat tv alldeles snart ska jag gå och sova med den finaste i famnen och imorgon blir de väl in till Boden för att se om man hittar någonstans var de fixar naglarna på en och kanske se om man hittar nå annat.

Ibland blir man så irriterad på saker som man hör fast om man vet att man inte har med saken att göra längre.. Men när de visar sig att de går nån dag för att komma över nån så är de ju bara mer än sjukt! Jaja nu avrundar jag här med ett leende på läpparna över att jag är stark och ska klara av alla dessa trams.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0