Lev drömmen!

Killen är helt jäkla underbar och har världens bästa sångröst! Jag tror helt seriöst att jag är typ KÄR plus att man kan ju inte precis säga att han inte ser bra ut heller! Ta och klicka på länken och sen så får ni se att ni faller för varje liten ton han tar! 
http://www.youtube.com/watch?v=5_32LwPoxJc&feature=share&list=RD024Drnnq3hSTg
 
Sitter i soffan och tänkte gå å duscha då jag fastnade och lyssnade på musik på datorn eftersom denna kille är så grymt bra. Ska iaf senare gå på en promenad så jag tar nog en snabb dusch nu sen när jag kommer hem igen så blir det ännu en dusch.
 
Dagen annars har bara sett ut som så att jag har suttit hemma och bara tagit det lugnt eftersom jag inte har haft orken att gå till skolan för lite små anledningar. Känns som mest att jag behöver ta taget om allt i livet och därmed skolan men känns som att det är en del av mig som inte orkar hålla på att stiga upp så tidigt för att sedan bara sitta vid en skolbänk och inte veta ett dugg om vad jag egentligen sysslar med. 
 
Imorgon ska jag nog försöka ta mig till skolan iaf om jag får orken tillbaka och därefter varje dag här framåt eftersom jag ligger ganska mycket bakåt. 
 
Ha det bra nu! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0