Om jag hade kunnat svaret...

vad ska man skriva egentligen? Har inte haft orken att skriva men känns som att jag egentligen inte skulle ha suttit å skrivit här på bloggen idag ens.. För den senaste tiden har allt varit helt fuckat och idag fick jag paniken och slutade med tårar vilket jag verkligen hatar! Tur att jag har världens bästa vänner som fanns där för mig..

Men iaf så idag har jag varit hemma för att jag är så seg och vaknade först klockan ett på dagen. Drog ut för att hämta Ida från skolan, körde henne lite senare till malmberget för att hon skulle till bilskolan och då hämtade jag upp Hanna vilket var grymt läängesen jag umgicks med henne så de var faktiskt grymt skoj. Hämtade senare Ida å var ute å körde runt och pratade med massa fina folk sen drog vi hem.

Nåväl de var min dag imorgon blir de skola och prov tror jag..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0