Jag kan inte ens stå...

När du inte ser på..

Försöker sitta och arbeta med nå arbete på denna samhällslektion men sanningen är den att jag bara kan sitta å tänka på allt annat som jag verkligen känner att jag inte alls borde tänka på eftersom det jag måste göra är att fokusera på skolan mesta tiden nu.

Tar tag i skolan och lär mig hantera allt lite mer och mer med tiden som går.

Idag vet jag inte vad de blir att jag ska göra men tror att jag ska ta å dra på gymmet sedan senare ikväll ta och promenera en sväng eller om jag börjar med att promenera det är de jag inte vet eftersom jag slutar ganska tidigt idag och de känns helt okej.
Känns som att jag måste ta en träningsdag för jag måste verkligen fixa de här med kroppen innan sommaren!

Nej nu ska jag avrunda här och glöm inte att lyssna på Linus Svenning för jag lovar ni ångrar er inte!!!

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=-YMpBCwxOuM



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0