Hur f*n kan man??!!

Sitter hos Ida å ska snart börja fixa sig för att dra hem och vara hundvakt till hundarna plus att jag ska umgås med min bääbis hund!

Igår blev det att man drog ut å snurrade med bilen ett bra tag på kvällen och träffade massa folk. Var både skratt och nästan spya efter att man fått se en jäkla äcklig kille som moonade från nån bil.. Fyfan alltså, fattar inte hur man ens kan göra en sån sak de är ju bara vidrigt! ja sen så blev de väl lite sura/ledsna miner också men de gick över när man tog en liten jäkel. (fuck tror jag börjar bli mera beroende.) Hahaha iaf så har jag gjort om min bil så alla som följer mig på instagram (Aamandapetra) har ju säkert sett den men för er som inte vet så kan jag berätta att den är svart rosa nu ist för svart grå/silver. Blev ganska nöjd med den nu är de bara byta lampor kvar :D

Nej här avrundar jag och gör mig redo för hemfärd,



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0