So this is what you want?

Funderar starkt på om jag ska börja skissa fram en lätt tatuering och sedan kanske fråga kusinen om han vill göra den på mig nån dag. Just idag kan det vara svårt eftersom han har andra planer med att vara i Kalix men det finns ju andra dagar plus att då har jag ett tag på mig att försöka göra en grym tatuerings skiss. Jag får se om jag kanske lägger ut skissen på bloggen senare och så får man se hur man gör. Måste nog ringa Jocke och höra med honom om han har tid för att göra utbyggnaden på min rygg också. Eller ja det blir ju att boka tid men vi får se hur det blir med det för tidigare så svarade han inte när syrran hade ringt.

Nu ska jag ta och lyssna musik och försöka mig på att göra en skiss och en gång till testa göra en skiss på ett porträtt till en vän.
Så ni får ha det bra.
Grymt bra låt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0