Do you like me or don't you?

"Boys frustrate me. I hate all their indirect messages, I hate game playing. Do you like me or don't you? Just tell me so I can get over you."

Eftersom jag inte alls har hunnit göra så mycket idag så ska ni få veta vad som hände igår för mig istället.

Gårdagen: Jag somnade vid 7 på morgonen och vaknade vid 17, fick ett sms från Ida Åsén vid sju och vi beslutade att vi skulle umgås så Ida kom till mig medan jag låg och kollade tv, vi kollade klart filmen som var på tven sen så gick vi till min stuga var jag tog och fixade mina ögonbryn, när jag var klar så drog vi ut med moppebilen, köpte korv på statiol, körde runt lite mer sen körde jag hem Ida, när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och kollade OTH avsnitt och sedan mellan alla avsnitt så skrev jag med Robin som helt plötsligt skrev och var lite elak som kallade mig "PUCKO".. annars så var det ganska skoj att höra av nått av honom också. Började sminka mig för ungefär 3 timmar sedan och resultatet blev faktiskt bra.

Så ni får en bild på mig som jag ser ut idag!
Ida Åsén
2012-06-27 @ 11:52:25
URL: http://idajennysofia.blogg.se/

JAA verkligen!! :D tack för det!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0