Grattis till min prinsessa IDA ÅSÈN!!

Vill bara säga Grattis gumman, älskar dig över hela mitt hjärta.
Jag och du har gått igenom grymt mycket på den senaste tiden, efter eller om det var på jullovet så började vi att umgås exremt mycket vilket jag är grymt glad över för jag har seriöst inte haft så skoj som vi haft på länge!
Varje dag när man är med dig så är det alltid ett nytt äventyr man vet aldrig vad som kommer hända här näst.
Jag kommer sakna dig så grymt mycket när du drar till USA! Kommer gråta tårar när du lämnar mig. Men därför ska vi ta och se framemot stunderna med dig nu!
Men iaf Grattis Gumman du är guldvärd och jag älskar dig!!! <3
Läs hennes blogg vilket är: www.idajennysofia.blogg.se
Ida - Usa 12/13
2012-02-22 @ 09:04:17
URL: http://idajennysofia.blogg.se/

AAWWWW!!!!!<3 Hjärtis, du är så jävla underbar! Jag älskar dig mer än något annat!! Jag har alltid så jävla kul med dig varenda gång! Kommer sakna dig som ett psyk när jag är bort! Exkat, vi får göra massa bra minnen !<3

TAck så himla mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0