Drömmen blev värre...

Gårdagen blev bara kaos finns nog nästan ingenting som var svin bra med dagen.. Först så började med att de var 18 april vilket har en historia inom sig sen så mot kvällen så fick jag ett sms som gjorde dagen ännu värre. Kan säga så här personen som verkligen skulle ha behövt valde den andra vägen och gick sin väg..

Ibland tänker jag på om de är mitt fel att de hände.. Men jag kan ändå inte förstå hur.. Just nu känns de som om att jag inte kan tro på nått som kallas för kärleken.. Nej inte det för alltid blir det likadant.. Den lyckliga sagan har sitt slut men när vet man inte.. Min var igår tyvärr..

Idag vaknade jag vid åtta för att en viss klocka ringde och då blev det att man somnade om och drog till skolan. I skolan såg jag massa folk och en fastnade hela tiden i skallen på mig och de gjorde mig illa mående över att de påminde mig om att de är över. Sen så kom jag hem och nu sitter jag å lyssnar musik..
Senare idag blir det nog att sova för jag orkar int göra nå..

Daniella Book
2012-04-20 @ 18:12:09
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Jättefin blogg! Diggar den!

Allt bra med dig idag?:D

Kram!

Daniella Book
2012-04-23 @ 20:02:38
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Åh, tack så mycket!:D Härligt o höra!

Jo det är toppen med mig! Vad händer ikväll då?:D

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0