Musiken är din bästa vän!

Elen måste nog vara de värsta på dagen eller iaf det jag ska göra nu för jag förstår ingenting men idag har varit på möte klockan 8 på morgonen om skolan men det gick faktiskt bra. Jag fick upp ögonen om att jag verkligen måste börja sköta denna skola. Men det lär ta ett tag till att jag verkligen kommer att orka göra allt som man ska göra eftersom jag är så efterbliven och inte förstår vad jag sysslar med. Vaarför skulle jag ens vara så korkad och börja med att inte vara i skolan? Nu känns det som att jag är svin mycket efter och att jag inte kommer klara detta utan bara misslyckas. Men skit samma de kommer bli bra bara jag ger järnet!

Musiken i öronen och göra allt arbete som ska bli klart idag.. JA visst det är jag idag!

Nu ska jag avrunda här och får se om jag drar på gymmet idag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0