Tack alla!

De senaste dagarna har det stått still i mitt huvud vad man ska tänka sig skriva. Men har också börjat fundera på om jag ska börja skriva lite mera från mina tankar och vad jag tycker om saker som händer runt om oss då jag såg att det var just det inlägget som fick så sjukt mycket visningar så att jag knappt kunde tro att jag loggade in på min egna blogg.

Dock har jag skrivit tidigare att jag gillar att min blogg är så pass liten som den är men oavsett om de blir mer visningar så är jag ändå nöjd över att jag inte fick något hat på min blogg för att jag skrev om mina egna åsikter och det är nog därför jag börjat tänka på om man skulle satsa lite mera på att skriva mera inlägg här.
För tid har jag och vilja har jag också då den kanske en dag uppskattas av er alla läsare.

Men om det blir så kommer ni vara tvungna att tänka på att jag inte kanske kommer ha något speciellt ämne att skriva om varje dag. Men ska försöka skriva upp ämnen som jag känner att jag kan skriva om och då ta ett ämne någon gång till och från.

Nu får ni ha det bäst för jag är så sjukt trött efter promenaden jag tagit idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0