Sprid KÄRLEK istället för HAT.

Har ni nångång tänkt på hur mycket hat det sprids på sociala medier nu för tiden? kanske har det blivit som störst nu för de som följer offentliga personer på youtube tillexempel. Men när man funderar mycket på hur mycket de personerna måste gå igenom bara för att det gillar att ge oss tittare något att följa, dem försöker sitt bästa med att försöka få bort allt hat och ändå kommer folk och säger att dem får skylla sig själva. Så folk mernar att om man är offentlig så måste man kunna ta emot hat varje dag/minut? Hade jag varit en offentlig person så hade jag aldrig kunnat klara av allt hat innan man faller. Vart har kärleken från folket försvunnit? 
Jag personligen kan ogilla att kolla videos på youtube men då följer jag inte personen och orkar verkligen inte lägga ner min tid på att skriva massa hat på kanalen och det gäller över allt på sociala medier. Så vad får personer som hatar ut av det? mer än att bara bevisar att man hatar så mycket att man tar tid ifrån sitt liv för att kunna mobba personer som är offentliga. Jag förstår bara inte varför man vill att någon ska må dåligt? bara för att personen/personerna vill ge underhållning. 
Det är inte så konstigt att folk ger upp och då är frågan vad kommer hända när ingen kommer orka hålla på med sociala medier längre? 
 
Jag är riktigt nöjd just nu att denna blogg är så pass liten som den är för jag behöver inte ta emot massa hat och jag vet att jag kan skriva ut om allt möjligt. Men just varför jag skrev om detta var för att kanske, bara kanske så finns det en person som börjar tänka på det som jag gjorde och sedan kanske tankarna blir större och då kanske man hade kunnat få stopp på internet mobbningen. Alla vet att det inte alls är roligt att bli mobbad i verkligheten eller på internet så jag hoppas av djupet av mitt hjärta att folk hade kunnat sluta mobba och hata. Hata men håll det för er själva.
Sen är det många som gnäller över att kända personer inte orkar träffa alla hela tiden. Det är inte så konstigt det heller då man kan sätta sig själva i den sitsen där folk hatar och mobbar, det är tungt och när man får det varje dag flera gånger per dag så kan man ju förstå själv att man inte pallar vara glad och träffa folk. Jag vet att jag själv hade inte orkat det så varför ska alla offentliga personer orkar det bara för att dem är kända? Alla människor är människor spelar ingen roll om du är känd eller inte så har alla känslor och det finns ingen person på den här jorden som hade orkat med att bli mobbad/hatad hela tiden utan att någongång falla ner till botten. Alla människor behöver en break ibland och det är förståligt, man måste tänka på att alla har sina sätt att läka/orka med saker som händer. 
 
Sprid KÄRLEK istället för HAT.
 
 
Färgade håret i Torsdags och blev sjukt nöjd.
 
Ha det bra alla fina som läser detta. ♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0