Ska bli roligt och ändå lite jobbigt dock.

Min/våran otur vände för oss! känns så sjukt skönt men nu blir det massa att göra fram till dess.
Den här veckan har bestått av mycket handlanden, packning, städning och ännu mer lär det bli. Idag ska jag till exempel börja med att packa ner kläder som vi inte använder oss av och sen ska jag börja packa klart i kartonger från köket så jag kan börja göra storstädningen där inne.

Igår började vi och slänga sånt som vi inte ska ha och idag har jag satt ut akvariet som jag ska sälja iväg om det nu är någon som är intresserad av det men man får alltid hoppas på det. Hade först velat ta med det men då kom jag på att har man akvarium på övervåningen så täcker inte försäkringen ifall det skulle gå sönder och börja läka vatten. Men jag vet en sak iaf och det är att Benz kommer vara överlycklig då hon äntligen får börja vara ute som den ute hund hon är och förhoppningsvis så börjar hon och äta mycket bättre när hon får vara ute hela tiden.

Ne nu ska jag faktiskt börja packa igen så jag får det bortgjort för kommer bli så stressigt nu för tiden. Så nu får ni ifall ett inlägg som kanske inte var det bästa men jag sa att jag skulle uppdatera mera här och nu gör jag mitt bästa försök med det.
Puss på er alla !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0