Åhhhhh så irriterande!!!

Jag satt just och skrev ett inlägg som blev klart och sen när jag skulle publicera det så blev det något problem så de försvann helt och hållet... Nånå får helt enkelt ta om allt då. Det var ett riktigt bra tag sedan jag skrev här och kommer faktiskt inte alls ihåg vad jag har skrivit i den här bloggen men iallafall så ska jag börja skriva lite oftare nu. Just nu skulle jag börja med att skriva ett träningsschema för mig och huskyn våran, men eftersom inlägget försvann så får jag göra det efter detta blir klart ist. Det som hänt senaste tiden är inte alls så mycket mer än att jag har jobb, vi har sökt hus men alla hus har vi förlorat på budgivningen så hittills så är vi då kvar i denna lägenhet och stad.. Men förhoppningsvis kommer det ut ett till hus som kanske är billigare och större kanske och att oturen kanske tar slut där och vi kanske får det huset ist. Helgen har bestått av skoterkörning, eller ja lördagen för min del då när vi var ute så märkte jag att de blivit något fel på min skoter då man inte riktigt kan styra höger med den. Så egentligen skulle jag ut på söndagen oxå med skotern men jag stannade hemma då jag hade sån träningsvärk att jag knappt orkade röra mig eller något. Imorgon ska jag göra en storstädning och om jag hinner så ska jag åka förbi föräldrarna å tvätta kläder då våran tvättstuga suger här då kläderna är fuktiga när man måste ta ut dom från torkskåpen när tiden är slut. Nå men detta var väl allt för idag, ska försöka uppdatera mera nu.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0