Syns efter helgen!

Okej nu får jag skiva ett snabbt inlägg då datorn bara har 12% batteri och jag sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem så ska vi åka till byn. 

Börjar väl med att igår var det meningen att jag skulle åka in till stan för att lämna bort två av mina älsklingar men blev att jag lämnade bara en då jag fick behålla bilen så vi kan använda den.
Kan ju inte säga mer än att det var ren tur att jag fick behålla den för när Fredrik skulle komma till mamma för att vi skulle åter igen på bilbingo så gick hans bil sönder på vägen till mamma. Så jag fick åka och möta upp honom i sista minuten och följa efter honom ifall att hans bil skulle stanna men som tur var så klara han sig till mamma och sen efter bingon till garaget med den.
Hann vara på systemet och smyckeaffären och hämta ut min underbara ring vilket är mammas bröllopsring. Hade lämnat in den på lagning och gravyr över att mamma hade aldrig hunnit med att skriva in datumet när de gifte sig i den.
Sen när jag var klar med det åkte jag till mamma och lämna min underbara vovve som ska följa med dem till boden och så blev det att jag stannade där och lekte med sötisen Theo som var där med syster som väntade på att hennes kille skulle sluta jobbet så hon kunde hämta honom.
När vi väl hade varit på bilbingon åkte vi hem och somnade direkt när vi kom hem.
 
 
Idag har jag bara packat klart alla mina grejer jag ska ha med till byn och såklart kläder som jag ska ha när vi går ut på marknaden i Pajala. Förhoppningsvis blir det en suverän helg. Och jag har inte glömt bort att jag ska ta bilder dock får ni se på det sättet att jag kommer ta bilder med telefonen så kommer inte vara superbra bilder men några bilder ska det bli iaf.

Nåväl nu får ni ha det så bra för nu ska jag göra klart det sista med hundarna och sånt. Pözz på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0