Seg dag idag jajamen!

Idag blev det att jag var på jobbet dock när jag kom till LKAB porten så kom jag inte in för att mitt kort inte fungerade så då var jag tvungen först att gå in och prata med vakten och höra varför det inte fungerade. Vilket var att kontoret inte hade ansökt om det så att jag får ett år till på kortet. Så då blev det att jag var tvungen och åka kontoret. Säga att de var tvungen att förlänga kortet och sen så äntligen fick jag börja åka mot jobbet igen för att göra grusprovet som vart för den här dagen. Började 07 i morse och var svin trött när jag kom fram till stan igen och sen å vara på jobbet till 18.00 tog ju knäcken på mig.
Efter jobbet var jag tvungen att åka förbi föräldrarnas hus för att kolla om våran elräkning till huset hade kommit och gissa vad det hade den. Så betalade bort den direkt och sen tog jag min kamera och åka hemåt. När jag väl kom hem började jag med att ge mat och stora hunden där ute och sedan småhundarna. Sen åt jag själv lite mat och gick och kollade Tv vilket kanske inte riktigt var genomtänkt då jag lyckades somna efter 10 minuter ungefär så nu vaknade jag upp och känner att det kommer bli svårt att somna om så funderar starkt på om man ska gå och göra något att äta igen och se om jag lyckas somna av det.

Men nu får ni ha det!
 
(bilderna är gamla men ser ungefär likadant ut ännu) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0