Börjar sakta med säkert bli bättre..

Jo börjar bli lite bättre på att blogga igen och ledsen för att det är korta eller "onödiga" inlägg. Men jag lovar jag ska försöka bli bättre och bättre.

Kom ganska så precis hem till byn från jobbet. Har just gett hundarna mat och nu ska jag försöka hålla mig vaken till ikväll så ska kolla hur fort det går att kolla film med ny datorn då min gamla sega ner totalt.

jo juste och så har jag varit imorse innan jag for på jobbet och lämna mina bilnycklar till bilverkstaden då jag lämnade min bil dit redan igår men när vi väl kom dit med bilen så märkte vi att de inte någonstans att lämna nycklarna när dem inte är där. Så det fick helt enkelt bli att åka förbi idag och sitta å vänta på att de skulle öppna så jag kunde få lämna nycklarna.
När det var klart så for jag direkt mot jobbet i LKAB och satt där ett tag på väntan att få något att göra så sen så visade sig att älsklingen fick börja lära mig grusproverna så jag vet exakt hur de går till och såna saker.

Så nu är jag hemma dock tänkte jag faktiskt inte åka hem direkt utan skulle stanna efter vägen och hälsa på syster och hennes familj. Men hon hade åkt iväg så jag fortsatte köra hemåt istället.

Nej men nu ska jag söka upp någon film och kolla förhoppningsvis kommer jag inte somna då blir det sura miner för att de inte hade blivit någon mat då..
Ni får ha det bäst puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0