Nöjd men mycket kvar ändå.

Nu var det ett riktigt bra tag sedan jag skrev här så tänkte berätta vad jag har gjort som sticker ut lite mera än vanligt från mina dagar.

Förra helgen på lördagen var vi på dop. Jag var riktigt nervös då jag skulle sjunga och det gjorde jag sen men fick då bra komplimanger efter så jag tror det är var bra iaf.

Söndagen: Åkte jag, Fredrik och brorsan till Luleå för att köpa en projektor till biorummet vi skulle göra hemma och sen köpte vi lite mera grejer hem och till rummet. Sen åkte vi hem för att börja med rummet vilket vi gjorde och redan nu så har det blivit som en riktig bio ungefär. Dock har vi mycket kvar att göra där då det ska in mer mera möbler och kablarna ska dras snyggare och sen ska jag sy en kappa till gardinerna och lite såna saker.

 
Sen veckan blev det inte så mycket mera än att ta det lugnt men sen gjorde jag en renhornslampa i Onsdag som jag också blev sjukt nöjd med eller ja jag fick hjälp av hjärtat oxå att sätta ihop den.

 
Nu idag har jag lämnat in bilen och sen blev det att åka till boden för att fixa i brorsans hus. Så idag har jag inte hunnit med så mycket mera än att landa här i boden och nu ska jag äta så nu kan jag inte skriva mera för detta inlägg.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0