Känns som att huvudet brinner och resten av kroppen är i en frys!

Funderar helt och hållet på om jag verkligen ska skriva detta inlägg och publicera det eftersom allt som kommer komma ut från mina ord är gnäll och kanske någon slags rädsla.

Många människor tror att det är starkare än det är och kan klara av att inte behöva gå till läkaren om något är fel. Jag vet det för jag själv är i den situationen just nu. Jag är sjuk men i början tänkte jag att det kanske bara är en vanlig förkylning men nu på de senaste två dagarna har jag insett att fast om det bara är en förkylning så är det något en doktor ska kolla på eftersom de senaste dagarna har jag inte kunnat äta för att det gjort för ont och det gör det ännu. Vilket leder till att både jag och min kropp är svagare än vanligt . Jag har börjat blöda näsblod, när jag gått till toan har jag hostat så att slem kommer upp å vissa gånger har det kommit en bloddroppen med. Vilket kan vara från näsan fast att de har kommit i munnen ist. jag har blivit yr, mått illa när jag försökt gå från soffan till köket/toaletten, varit tvungen att lägga mig på golvet vart jag än varit för att inte falla ihop å svimma. Ibland funderar jag på om det bara är kroppen som överreagerar och att de blir bättre men så är det tydligen inte. För varje dag är det samma visa om och om igen.

Att sitta å skriva om detta tar på mina krafter fast om det egentligen inte brukar vara så jobbigt. Jag önska bara att jag kunde veta vad det är med mig för tro mig detta kan knappast vara en vanlig förkylning för allt gör ont i kroppen. Ryggen/lederna och alla muskler.

Imorgon får jag hoppas på svar över vad det är och att det kanske kan få mig att kunna äta igen.

Nåväl såhär blir det när denna lilla flicka inte har en sån där dagbok å skriva ner sina problem i utan då faller det på er alla läsare.
Anonym
2021-09-23 @ 13:01:24
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/

Yes! Finally something about cryptotab.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0