Svårare än jag trodde.

Jani vad ska man tycka om allt som händer i denna skit stad? inte konstigt att man blir mer och mer rädd för att ens visa sig ute när folk tror att man kan göra vad de vill.

Igår var jag med Emma och Jocke då vi hamnade lite på vägarna neråt om man nu kan alla det för det. Vi var i Jokkmokk, boden och sen hämtade vi upp Sara från kalix för att fara till happaranda för att äta på max sen tillbaka för att lämna henne sen hela vägen till Jokkmokk där man var en stund och jag märkte att det är svårare än jag trott att ens vara i den staden nu.. Jag vill bara ringa/skriva om att jag är där och sen se den blåa volvon komma och prata med en. Som sagt för svårt för att inse det och vill inte inse för då känns det som att man kommer glömma allt och de vill jag inte.
Efter att varit i jokkmokk ett tag for man hemåt och trött var man oxå.. Men kortfattat så var gårdagen en bra, rolig, trevlig och en liten svår dag men en dag som man skulle ha kunnat göra om.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att kollat pretty little liars och bara vänta till Fredrik kommer hem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0