resande fot

Att inse att man inte alls har varit så aktiv på bloggen gör att man ändå börjar sakna att skriva här.

Det har inte hänt så mycket saker mer än att förra veckan var man bort rest med världens underbaraste pojkvän. Vi åkte bil igenom en viss del av Sverige, vi hamnade i början av resan utanför Stockholm vart vi sov i bilen och hade det allmänt mys. Dagen efter fortsatte resan till Borås vart vi gick på djurparken, badade, bodde på campingen och taggade för nästa resa vidare till Göteborg där liseberg väntade på att man skulle komma och åka karuseller och ha det kul där sedan gick man 5 minuter för att komma till varandra hemmet. Sedan kom dagen då vi hamnade i Örebro för att träffa min saknade vän och hennes pojkvän vilket var svin kul, hamnade på hotell i karlskoga vart vi bodde de två sista dagarna på våran resa eftersom på lördagen fick vi våran egna lilla vän med oss upp. En liten söt vovve vid namn Benz beslöt sig att följa med oss. lördag kväll kom vi äntligen fram till Boden vart man sov i stugan till söndagen då det var dags att åka hemåt helt.

veckan hemma har jag jobbat och de dagarna man inte jobbat har man varit hemma med pojken, vovvarna och bara haft det fruktansvärt skönt. Nätterna med lill vovven har dock blivit som att man skulle ha haft ett barn eftersom varje natt klockan 3 vaknar hon och ylar så man ska vakna för att gå ut med henne.

Denna helg blev det att man for till byn efter att man hade varit hos veterinären med Scaya och Benz för att ge de sina vaccinationer som de behövde.

Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än att åkt bil, kollat tv, varit och ätit sen nu är Fredrik på garaget och jag sitter hemma redo för att fixa mig sedan hitta på något senare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0