Galen kväll/natt

Värmen här i side kan man inte klaga på dock ska jag nog alldeles snart gå ut och hitta en automat så jag kan få ut mina pengar som jag kommer behöva mot slutet av veckan. Mer om de får ni säkert veta efteråt.

Den mesta delen av semestern här i side har varit super jäkla bra dock så var den ju mindre bra natten till söndagen och söndagen var nog värst av allt eftersom jag låg å sov på rummet eller så gick jag runt för att ingen skulle se hur jäkla mycket mina tårar rann. Dock tänker jag inte låta de påverka hela mitt slut här.

Som igår då blev det att man var i kumköy på ett shoppingcentrum och sånt sen blev de hem till hotellet fixa sig å dra ut på baren som jag å Ida varit på 3 gånger och de som är roligt är ju att alla bartenders typ känner igen oss och sånt men igår blev de att vi träffade 3 as snälla personer från Stockholm också vilket var trevligt och sen så blev de lite snack å skratt med de. Slutade att jag å Ida stannade ett tag å pratade å sen fick man lite smått panik till taxin men där på vägen var jag på väg att smälla till något (varför de tar vi inte här) blev de ytligare prat med en person och slutade med att jag fick kram av honom.

Kom till hotellet å gick å sov på direkten!

Idag får man helt enkelt se vad dagen har att bjuda på de 3 från Stockholm ville att vi skulle gå ut idag också. Men de vet jag inte om Ida är så med på tror kanske de blir en luuuugn dag idag.. Fast vem vet kanske bara kanske hon är med på de och då blir de jätte skoj säkert.

Nej nu avrundar jag puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0