Where did you go? I miss you so...

Känns som att jag inte har orken att göra något alls idag.. Tidigare i morse trodde jag verkligen att jag skulle orka, att jag skulle vara taggad för att göra de vi sysslar med på elen och att jag skulle få något gjort. Ja visst har jag fått något gjort men det var fem minuters arbete och nu ska jag egentligen göra något på datorn men fattar nada så orkar inte..

Slutar om 9 minuter och som jag sa har jag inte alls fått mycket gjort denna dag.. F*N!!! Funderar starkt på om jag ska ta och fara på gymmet senare och kanske fara på ATS för att sola så jag blir brun igen dock måste jag isf se om min kusin ska träna idag annars kommer jag ju inte in. Annars får jag ta det nån annan dag egentligen har jag lust att fylla i mina tatueringar och sedan göra klart tassarna.

Nu ska jag fortsätta fejka att jag arbetar när jag egentligen bara sitter och tänker på mycket annat skit och väntar på att tiden ska bli 15.00 så jag får fara hem från skolan..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0