Less på detta nu!

Varit hemma i Gällivare i en dag nu och har redan blivit less. Dock blev jag de i Boden oxå vilket gör att jag inte vet om var jag egentligen vill vara denna sista tiden till att skolan börjar igen. Nog om de nu..

Idag har jag varit med josse, Ida å Camilla hunnit käka glass å bara pratat å chillat sen blev de att man for på bilbingo med moster å Micke var de inte alls blev mån vinst. När man kom hem tog man scaya å gick iväg för att möta Ida å Camilla igen för att umgås. På g hem kom Johanna å Robert å pratade då jag fick skjuts hem vilket var sjukt snällt!

Oxh nu har man fixat sig för kvällen å måste sluta tänka för att bli trött så jag kan somna.. De är sjukt va dåligt jag har sovit på senaste tiden.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0