You are my star now and forever!

Sitter och kollat tv efter en dag i skolan och sedan så drog man på dollar och Frasses å försökte käka. visst det gick ju att käka men när jag hade käkat halva stripsen så började jag känna att jag bara vela spy upp maten men eftersom jag inte var hemma så kunde jag inte göra det. Så när vi var klar så drog jag å körde hem Sanne och Amanda för att sedan dra hem och nu så har jag nyss kommit hem ungefär, blev att jag började känna spy känslan när jag kom hem så blev att jag spydde.. Helt ärligt så vet jag inte vad det är med mig varför jag spyr hela tiden när jag käkat...
Igår när jag kom hem från att jag kört hem josefin å de så kunde jag inte sova så jag kollade OTH hela natten. När jag försökte käka en Billys så var det första gången jag spydde av att jag hade käkat. Det är inte heller så att jag är sjuk utan det tror det kan vara för att jag har så mycket ångest och sånt just nu...
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.
Ångesten blir större och större.
Och jag känner mig svag..
ida
2012-05-30 @ 15:05:35
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

hojja piguus..



<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0