Se inte sorgset på det förflutna,det återkommer inte.

Hojja just nu är jag förbannad över att min tid har ändras till på tisdag och min mamma kan inte få tag på killen som skulle fixa min hemliga sak. För den tiden han gav oss vet jag inte om det går eftersom jag börjar skolan på måndag och tiden är på Tisdag efter 14.00 och saken är ju den jag vet ju inte när vi slutar den dagen och jag tänker inte börja med skolan att vara hemma eller något bara för att jag ska kunna passa in på hans tider. 

men iaf så igår blev det att jag var på bilbingo med min mamma och moster. Spelet gick inte alls bra för min del i början.  men på sista bladet då det var 58.000kr i påtten så fick jag ett nummer ifrån, men så när det bara var ett nummer kvar för att man skulle kunna vinna 58.000 kr så ropade han 67 och mitt nummer var 66. Så då sänktes påtten till 10.000 och då hann han ropa ut 3 nummer sen var det någon som fick bingo och jag å moster var sura över att vi båda hade ett nummer ifrån och han vägrade säga något av våra nummer..

men sen när jag kom hem så blev det att jag gick och sov för att jag tänkte att jag skulle orka med denna dag som kommer bestå av att vara med ida, josefin och kanske matilda å fika på alla tiders café. Vilket känns grymt nice. eftersom det var så längesen man träffade de senast.  Eftersom vi har sommarlov men det blir väl så här sen när skolan börjar, eftersom vi inte går i samma klass längre. Hojja kommer sakna mina knasbollar. 



Livet har sina vägar, man måste hålla ihop!

jossan
2011-08-17 @ 22:01:16
URL: http://satanvadbra.blogg.se/

jag kommer sakna dig mest av allt..hur ska jag stå ut hela dagarna? <3

matilda
2011-08-17 @ 22:34:47
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Jag kommer också sakna er! Jag hittade massa videor på min data som va från mobilen, när vi hade långtråkigt i skolan xD Haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0