I'm no super man!

Ne nu sitter man vid datorn på kontoret :p
Har vaknat där vid 5 idag inte alls så bra. Tjugo över sex ringde Johanna Sjöström te mig och frågade om hon skulle komma ner till gällivare. Och det sa jag ja till.  
Sen så vart det att jag är hundvakt idag också. 
Men det gör ju inget eftersom gaston är så liten så han kan man ta med sig nästan vars som helst!
Så det vart att man gick på stan med han och Johanna.
På stan satt vi honom i en gunga som ser ut som ett spindelnät. Så gjorde jag fart på gungan :D
och det som var konstigt var att gaston typ gillade det. 
Sen så vart det att jag gick lite hinderbana med honom i lekparken i stan.
ica vid ok vart det också. Där köpte jag Godis och glömde att köpa en dricka så efter vi hade kommit till kontoret för att beställa biljetter till lulekalaset så vart det att man gick till statiol för att köpa en dricka.
och då vart det att jag köpte en korv och johanna stod ute med gaston och sen när hon skulle gå in så tog jag över honom. 
Sen vart det att Johanna skulle hem med bussen så vi gick och väntade på bussen.
När bussen kommit så gick jag och Gaston hit till kontoret. Nu har vi varit här i mer än 1timme. 


 Bjuder på en bild.
Så här ser jag ut just nu :/
_______________________________________________________________________________________________
Ida åsén Alla saknar dig!! <3
Fast du var onödig som ringde och inte sa någe i telen. trodde det var någon annan ;o
Din lilla unge du ska då få igen när du kommer hem!
Och det blir ju snarre :) <3
iida
2010-08-01 @ 11:35:59
URL: http://bloggida.blogg.se/

jag var inte onödig ;)<3 var bara lite nödig xD

håller på å skriva för fullt ;)

ja kommer imån !! :D<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0