Idag är sån där dag..

Som jag saknar denna tokiga hund som alltid skrattade och var glad så fort man pratade med henne.

Har iaf skaffat hem lite grejer idag och lyckas få upp en sak av allt annat jag köpt nu är det bara kvar att flytta bordet och börja slipa det så får man helt enkelt hoppas på att det blir så bra som vi tänkt få det. Annars så får man helt enkelt leva med det eller så får man ta och måla om det.

Ja juste så måste denna tjej kliva upp vid 8 tiden imorgon för att lämna in älskade BMW:n till verkstan och på torsdag ska den lämnas in för att få en ny ruta för besiktningen på fredag. Min egna bil får vänta nån vecka innan den får bli fin med ny ruta.

Ne nu ska jag inte sitta här och slöa och börja med detta så att jag får mindre att göra senare oxå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0