Vad har jag gett mig in på?

Sitter vid datorn och tv:en efter att man vaknat vid ett tiden för att man hade en liten hund som inte ville sova längre. Nu vill jag egentligen ta mig mot stan eller någonstans där jag kan träffa bästiz före han far hemåt till Luleå men så verkar det inte bli eftersom jag inte har något fordon att fara med. Fy va jobbigt de är att bo en bit bort men får se de på den ljusa sidan att det inte är lika långt bort som för min syster.

Igår var man iaf med Ida, Martin (bästiz) och Emil på stan och snurrade eller ja före det så var man med bror och bytte däcken på transan. Kom hem vid två tiden kanske och hade det allmänt mysig kväll.

Idag blir det nog att ta det lugnt. Illa mående har jag också men det börjar ju bli ganska vanligt för min del.

Avrundar dock här så ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0