Om du bara visste

Väntar på att det ska bli bättre tider i livet känns det som.

Har mesta delen av lovet som ha börjat umgås med ett par fina killar och en mycket mycket fin person. Träffat nya folk och haft lite kaos med allt mellan himmel och jord som jag inte tänker ta upp om här.

Idag har jag vaknat och lekt med min underbara vovve som just nu ligger och sover efter att hon har fått sin mat och sallad, Haha inte är de många hundar som äter sallad men Scaya hon älskar verkligen det. Idag blir det nog att fixa sig lätt och sedan bara ta det lugnt om jag inte ska vara med en fin person idag igen.

Nej nu ska jag avrunda och börja göra mig i ordning för dagen och helt enkelt se vad den har att erbjuda puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0