Tar stegen närmare målet

 
Sitter ännu en gång vid denna dator och på elen men nu är jag klar med arbetet som jag skulle göra och tänkte därför ta och skriva lite gran här eftersom det var ett bra tag sedan.

Gårdagen bestod av att jag vaknade, drog till kilvo hämtade syster. handlade, beställde tid åt mig för en sak, körde hem henne igen, for till Johanna, tog en ragg med henne, Amanda, Henrik, Karro sedan drog vi hemåt eller jag körde hem karro och drog och pratade med Joel en sväng och sen hoppade jag i den där sköna sömnen när jag kom hem.

Idag har jag inte hunnit med så mycket varit i skolan och senare idag ska jag tagga för att fara på gymmet för sista gången på ett bra tag nu.. Lite tråkigt faktiskt men sen när jag börjar igen så ska jag ge JÄRNET igen!! Inga lata stunder här inte. Måste få min kropp som jag vill.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my life!

RSS 2.0